diumenge, 18 de desembre del 2011

In My Mailbox #1

IMM o In My Mailbox és una secció en la que es recullen el conjunt de llibres i altres coses que compro/em deixen o el que sigui. Així puc mostrar el que tinc al prestatge que serà el que no trigaré a llegir.

Aquest són els últims llibres que han arribat al meu prestatge. Volia fer un IMM abans de Nadal ja que suposo que em regalaran alguns llibres i així us ensenyo aquests i no s'acumules tant. En els dos casos son llibres que he rebut d'editorials. Son els primers que rebo i m'han fet molta il·lusió, tinc ganes de poder llegir-los el més aviat possible i escriure'n la ressenya ^^


Aquests dos llibres me'ls van donar a l'entrega del 10è premi Barcanova de literatura infantil i juvenil a la qual vaig poder assistir. Aquestes són les obres guanyadores de l'any passat. La Lluna de gel de Santi Baró és una novel·la de literatura juvenil de la qual vaig poder escoltar uns fragments i la veritat és que semblava interessant. El llibre d'Antonia purpurina és un llibre de literatura infantil i crec que no llegiré o com a mínim, no ressenyaré al blog, encara que deu ser un bon llibre :)


El llibre de Cielo Rojo de David Lozano m'acaba d'arribar per correu. Fa temps ja que el vull llegir perquè l'han presentat molt en diferents llocs i sembla molt interessant... Espero que m'agradi :). Moltes gràcies a SM per enviar-me'l.


També he trobat dins del paquet aquests dos punts de llibre que porten escrits una raó per llegir (en cadascun una raó diferent) de nens de diferents edats. Em semblen molt bonics ^^. També hi havia el primer capítol d'un llibre que espero que em regalin aquest nadal perquè tinc moltes ganes de llegir: Donde los árboles cantan (Allà on el arbres canten) de la Laura Gallego. Moltes gràcies a SM.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta! aporta la teva opinió al blog, sempre és benvinguda! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...